Subject: Re: gastro pregled kod dr. Pajtak

From: [email-masked]
Date: Wed, 8 May 2024 10:59:26 +0200

Štovani!

Najljepše molim, prosliedite ovu e-poruku dr. Nikolini Pajtak, jer je ona
najviše upućena u moj slučaj, budući da sam kod nje bio na gastroskopiji (4.
prosinca 2023.g i na kolonoskopiji 12. siečnja 2023.g.).
Unapried hvala! 
- -----------------------

Vrlo štovana dr. Pajtak!

Razgovarao sam jutros sa svojom LOM, dr. Branka Rožić Anđel, i javljam se po
njezinoj preporuci, jer ona nije našla termin kod vas nego tek za 4-5 mjeseci,
a smatra da je moj slučaj hitan.

Privijam snimku zaslona, gdje se vidi da je uputnica za pregled u sustavu,
vjerujem da je i vama vidljiva:
MiroslavRovis-240508-gastro.jpg

LOM veli da bi to bilo predugo za mene, toliko čekanje.

Dosta se pogoršalo u zadnje vrieme, podrigivanje je prečesto nepodnošljivo.
Noću prečesto ne mogu spavati više od par sati, a ujutro ne mogu ništa raditi
od glavobolje, riedko kad su ove tegobe nešto podnošljivije.

Kako ste vi najviše upoznati s mojim slučajem, molim vas, možete li mi ikako
dati termin kod vas, bez toliko dugog čekanja.

Najbolje bi bilo da isti dan bude i gastroskopija, koja je, kako veli LOM,
vjerovatno potrebna, jer dolazim iz Zagreba, ali to kako već vi možete.

Možda bi to bilo potrebno ako su gljivice u željudcu u pitanju, jer ih niste,
budući nisam na vrieme bio rekao, provjerali pri gastroskopiji. Naime, ako se
sjećate, postavio sam vam to pitanje nakon pregleda kolonoskopije 4. siečnja
2024.g., jer se pokazalo da neka maslinova ulja, po svoj prilici ona s
antimikotskim djelovanjem, ublažuju neke od mojih tegoba, primjerice kad
pojedem navečer takvog maslinovog ulja u narodskom lieku, koji se sastoji od
mješavine maslinovog ulja i suhih smokava, onda mogu spavati i po 5-6 sati te
noći...

Svakako je vrlo nužan pregled u svrhu diagnosticiranja... Simptomi su meni, kao
trpećem subjektu, relativno lako prepoznatljivi. Redovito prema tegobama kad se
noću nakon 2-3 sata sna probudim, s nekom čudnom nelagodom u trbuhu, i ne mogu
više zaspati, znam unapried koliko će me onda ujutro mučiti podrigivanje i onda
glavobolja... Sve sam LOM izpričao, ali veli slučaj je riedak i jako složen... 

Sve sam izpričao LOM, i veli, složeno je, riedak slučaj, morate što prije
gastorlogu.

Puno hvala unapried!

- - -- 
Hvaljen Isus i Marija!
Bog i Hrvati!
Na djelu za Dom!
- - -----
Miroslav Rovis
Zagreb, Croatia
+385 1 6602 633, +385 91 266 0202
https://www.vankina2-10.com
https://www.CroatiaFidelis.hr
https://www.exDeo.net
https://twitter.com/miro_rovis (not really free (for me) from Croatia)
Pišem korienskim: https://www.CroatiaFidelis.hr/korienski.php
Mislim da se za e-poštu može preporučiti: https://proton.me
PGP-ključ koji verificira moje e-pismo (tko zna, ako ne "PGP" u tražilicu):
www . croatiafidelis . hr / FCF13245ED247DCE443855B7EA9884884FBAF0AE.asc